Blog-Img

Топпери, шелфтокери, цінники

Рекламна продукція – найефективніший спосіб збільшення прибутку шляхом стимулювання продажів. Досить часто кошти реклами розміщують безпосередньо в місцях продажу товарів. Найбільш поширеними є:

Топпери

Топери

Топпер – створений для того, щоб виділити певний бренд серед інших товарів в торговій точці. Він завжди розміщується зверху полиць або стелажів з реалізованим товаром. Як покупець зверне на нього увагу? Даний вид реклами створений для залучення погляду покупця на відстані, тобто людина повинна побачити його, тільки переступивши поріг магазину. Для того щоб залучити якомога більшу увагу Топпери виробляють використовуючи яскраві фарби, які наносяться на щільний картон або пластикову панель. Останнім часом часто застосовують Топпери з підсвічуванням. У цьому випадку реклама виготовляється у вигляді короба, усередині якого розташовується підсвічування. Іноді по краю зображення із зовнішнього боку монтують світлодіодну стрічку. Такий вид реклами популярний для просування напоїв, що знаходяться в холодильнику.

Шелф токери

Шелфтокери

Шелфтокери – елемент POS, для поліпшення продажів на роздрібних торгових майданчиках. Являють собою пластикові або картонні вироби Т-подібною чи Г-подібної форми, які створені для виділення певної групи товарів. Іноді на них можуть кріпитися цінники. Зазвичай шелфтокери розміщуються відразу під продукцією, тобто під полицею. Для збільшення продажів застосовують яскраві фарби і кольоровий друк.

Цінники

Цінники

Цінники – покажчики з вартістю товару, вони при правильному дизайні також здатні зробити товар більш продаваним. Для цих цілей їх роблять великих розмірів і кріплять на товар. Зазвичай так виділяють акційні товари, щоб привернути увагу відвідувачів магазину і створити штучний ажіотаж навколо товару. Істотно підвищує попит закреслена, тобто знижена ціна, покупець на підсвідомому рівні хоче купити продукцію за нижчими цінами.

Наша компанія займається виготовленням Топпери, шелфтокеров і цінників. Така рекламна продукція зробить дохід торгової точки вище і збільшить товарообіг, а також кількість покупців.