Оформлення вітрин і кіосків

Оформлення вітрин і кіосків

Оформлення вітрин і кіосків

У сучасному світі все більш складним завданням є привернення уваги споживача. Люди поспішають, біжать по своїх справах. Їм вже ніколи дивитися рекламу, читати статті. Як же їм дізнатися про фірму?

Найбільш простим у виконанні методом зовнішньої реклами є оформлення вітрин. Вітрина показує клієнту, що ви продаєте, є найбільш надійним засобом позиціонування торгівлі, а так само служить елементом створення атмосфери в магазині. Яскраві, помітні вивіски привертають увагу навіть незацікавленого покупця. Гуляє або йде у своїх справах людина в будь-якому випадку помітить помітну картину на кожній стіні магазину.

Цікавість рухає їм, людині цікаво дізнатися, що продає магазин з таким барвистим оформленням. Чим якісніше виконана реклама, тим більше результату принесе. Оптимальним варіантом за ціною / якістю оформлення вітрин і кіосків є обклеювання вікон плівкою Oracal. За допомогою неї можна яскраво виділити ваш об’єкт торгівлі серед інших. А також приховати можливі недоліки фасаду.

Оформлення вітрин і кіосків можна зробити двома способами:

  • Картинками, які є більш ефективними, тому що краще запам’ятовуються.
  • Або словами.

У випадках коли необхідно акцентувати увагу на який-небудь акції. Наприклад: «Нова колекція», «Знижки до 70%» або «Розпродаж».

Найсильнішими двигунами маркетингу найчастіше є самі ненав’язливі елементи реклами. Якісне оформлення вітрини дозволяє продемонструвати спеціалізацію магазину або фірми. Найчастіше, потрібно представити клієнтові великий обсяг інформації при мінімумі тексту.

Мобільність плівки дозволяє змінювати вигляд вітрини в залежності від сезону або нової колекції. А її зносостійкість дозволить наклеїти її заново при необхідності. Так само можна використовувати повнокольорові зображення фотографічної якості. Зображення на плівці наноситься за допомогою професійної широкоформатного друку, тому, оформлення вітрин може містити абсолютно будь-які зображення.

Торговельні кіоски та павільйони є потужними інструментами маркетингу. Часто їх використовують як основу для посилення впізнаваності торгової марки. Стильно оформлений кіоск або павільйон говорить про високу якість пропонованої продукції.

Дізнатися вартість друку


Популярне

Call Now ButtonДзвоніть