Друк банерів

Друк банерівУ сучасному світі всім рухає реклама. З її допомогою продається мільйони товарів, і рекламуються різні послуги компаній. Реклама на банерах це одним з популярних і дієвих способів привернути покупця.

Друк банерів це недорогий вид широкоформатного друку. Це дозволяє наносити зображення високої якості і різну текстову інформацію на носії реклами різних форматів. На магістральних щитах для розміщення реклами, прекрасно підходять банера.

Рекламні банери друкуються за допомогою принтерів або плотерів. Варто бути уважним так, як від техніки залежить якість друку. Ціна на банер залежить від його розмірів, матеріалу банера, спеціальних сольвентних чорнила, що в’їдаються в тканину, на яку наносяться і гарантують довговічність застосування банера. Але все-таки головною складовою в ціні є матеріал. Двокомпонентний матеріал застосовуються в повноколірного друку банерів. Її ще називають армованим вінілом через те, що її складова полімерна сітка і вінілове покриття з різними функціональними властивостями, і щільність полотна.

Друк на банерах з такої тканини надає стійкість полотна до розривів і деформації, а також довговічність і стійкість до зношування. При друку широкоформатних банерів використовується ламіноване або лакове покриття. Це значно покращить якість картинки, довговічність банера і стійкість до впливу природних факторів. Матеріали, на які поділяється банерна тканина є трьох варіантів: frontlit, backlit, backout. Ці матеріали є литі або ламіновані. Вінілова плівка є ще одним матеріалом для широкоформатного друку, що має самоклеючій основі.

Даний матеріал характеризується волого і термостійкі, хорошими властивостями при довгому впливу на нього ультрафіолетових променів. Він зручний в монтажі ПВХ сітка, матеріал, на який варто звернути окрему увагу. Даний матеріал легкий, гнучкий, міцний. Він широко використовується на виставкових елементах, музейного оформлення, театральних декорацій і так далі. Через високу вартість і необхідність розміщення, як правило в умовах зовнішнього підсвічування даний матеріал має малу поширеність. Існує три основних дозволу для друку, що визначають дистанцію від людини до рекламного носія: • 360 dpi використовується у пресі величезних і віддалених від людини переглядає їхні рекламні поля. Стандартні формати 3 на 6 метрів. • 720 dpi використовується для якісних печаток повно кольорових зображень для плоских рекламних конструкцій, які проглядаються на близькому відстань. • 1440 dpi – інтер’єрний друк високої якості.

Дізнатися вартість друку


Популярне

Call Now ButtonДзвоніть